Patryk
Bielawski

Dietetyk, specjalista ds.żywienia w sporcie,
wykładowca, certyfikowany trener personalny,
kulturysta IFBB…

Czytaj więcejOferta

O mnie

Patryk Bielawski

  • dyplomowany dietetyk (Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku)
  • dyplomowany specjalista ds. żywienia i wspomagania dietetycznego w sporcie (Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku)
  • certyfikowany trener personalny (Professional Fitness Personal Trainer) z uprawnieniami międzynarodowymi (REPS, ITEC)
  • były zawodnik kulturystyki (3 miejsce w kat. do 90kg na VIII Zawodach w Kulturystyce i Fitness Sopot 2015)

W pracy z klientem jestem nastawiony na efekty, pamiętając jednak, że równie ważne jest utrzymanie zdrowego ciała i umysłu. Uważam, że idealny plan kształtowania sylwetki tworzony jest ze spójnych cegiełek: treningu, odżywiania i uzupełniającej suplementacji.

Poprzez utrzymywanie stałej komunikacji z podopiecznymi, wymianę informacji na podstawie zdawanych raportów (opieka trenerska on-line), poznanie klienta i tego jak reaguje jego organizm na różne czynniki, jestem w stanie tak pokierować daną osobę, aby osiągała optymalne rezultaty, przy możliwie limitowanym poziomie poświęcenia i włożonego wysiłku – w myśl zasady pracuj mądrzej, a nie ciężej.

Galeria

Metamorfozy podopiecznych (wybrane)

Co klienci mówią o mojej pracy?

Brajan Osiecki

Patryka poznałem przeszło 1,5 roku temu. Nasza współpraca zaczęła się, na ratowaniu mnie od złych porad i złego prowadzenia przez innego trenera. Do Patryka przyszedłem z wagą około 79 kg, z lekkim zalaniem tłuszczu i nie złymi nawykami jedzeniowymi oraz lekkim podłamaniem motywacyjnym. Obecnie ważę około 92 kg, moja kondycja jest znacznie lepsza a definicja mięśni przez trening i zmiany nawyków oraz swoistego kopa motywacyjnego od Patryka sprawiła, że chcę coraz więcej i pracuję nad swoimi celami z dnia na dzień. Nie katuję się, gdy mam ochotę być zwykłym facetem co ma ochotę na piwo, słodycze czy fast food po prostu to robię.

Dobre sprecyzowanie celu z Patrykiem, odpowiednie dobranie mojego wolnego czasu na treningi sprawia, że nie muszę wariować i liczyć wszystkiego wszędzie. Patryk jest trenerem, który nie tylko odklepie Ci dietę, jak większość trenerów po klepie Cie po ramieniu, ale również opierdoli i co najważniejsze DOKŁADNIE wytłumaczy. Patryk przekazuję wraz z swoimi sposobami wiedzę, tłumaczy co z czym po co i dlaczego. Sam dużo się nauczyłem i dzisiaj przedstawiam swoje propozycje jedynie do konsultacji, nie proszę o ustawianie rzeczy od nowa.

Załączam obecne zdjęcie po stałym treningu i nadzorem Patryka zarówno psychicznym jak i fizycznym.

Anastazja Lipniewska – całościowa opieka trenerska

Hej.

Poznałam Patryka rok temu w wakacje. Jestem jego podopieczna od Marca 2016r.  Podjęliśmy konkretne działania i razem współpracujemy nad kształtowaniem mojej sylwetki. Na początku zaczęliśmy od budowania masy mięśniowej. Od 08.08.2016r jestem na redukcji. Jako trener jest bardzo spokojny, stanowczy, potrafi mnie wesprzeć i wszystko dobrze dopracowuje w diecie i treningu. Moim zdaniem bardzo dobry człowiek:)

Polecam

Patryk Frątczak – całościowa opieka trenerska online

Uprawiam już ponad 2 lata ten wspaniały sport sylwetkowy jakim jest kulturystyka.

Po tych dwóch latach strasznie sie podlałem tłuszczem ale też zbudowałem dość dużo masy mięśniowej i stwierdziłem że trzeba w końcu coś z tym zrobić żeby móc rozwijać się dalej.. Zdecydowałem się na swoją pierwszą redukcje.. Jednak nie wiedziałem za bardzo JAK sie za to zabrać żeby miało to ręce i nogi, niby coś tam wiedziałem że musi być deficyt , cardio itd. ale to nie to samo jakbym wiedział , że ktoś nade mną stoi, poprowadzi mnie z tym wszystkim i odpowie na nurtujące mnie pytania.. Zacząłem szukać trenera..I to nie byle jakiego bo chciałem żeby Mój trener sam prezentował jakąś formę, wiedzę na temat tego czym sie zajmuje jak i posiadał jakieś osiągnięcia, żeby ta osoba była po prostu moim autorytetem w tym co robię, napisałem do kilku mniej lub bardziej znanych trenerów..Odpowiedzi jak i reakcje na młodego chłopaka były różne albo całkowity ich brak i wtedy natknąłem się na mojego imiennika, Patryka 😉

Patryk od samego początku podszedł do sprawy bardzo pozytywnie i profesjonalnie , po dłuższej rozmowie z nim doszedłem do wniosku , że to jest to! Zdecydowałem się z nim na współprace wierząc że pomoże mi przejść przez ten okres jakim jest redukcja.. I nie pomyliłem się, przez około 4 miesiące pozbyliśmy się prawie 14kg i lecimy z dalszą redukcja 🙂 Czy zdecydowałbym się z Patrykiem na dalszą współprace? Zdecydowanie tak! Po większej ilości rozmów przebytych z Patrykiem zauważyłem, że można z nim pogadać nie tylko o tej redukcji ale też o wszystkim, niekoniecznie musiała być to kulturystyka, jest On szczery w 100% , jak coś jest nie tak to o tym od razu mówi, bez zbędnego głaskania po głowie ale o to w tym chodzi taka jest rola trenera żeby wytykał Ci błędy i minimalnie pochwalił za dobrze wykonaną robotę 😉

MagdaMagda Ruta – trening osobisty

Mimo, że nie jestem podopieczną Patryka bardzo dobrze wspominam mój trening wraz z nim. Przez 2 godziny dostałam ogrom informacji na temat każdego ćwiczenia, które wykonywaliśmy krok po kroku skupiając się na poprawności ich wykonywania. Pozytywne nastawienie oraz luźne podejście Patryka pozwoliło mi na dużą swobodę podczas treningu.

PatrycjaPatrycja Celmer

Jedną z cech , którą cenię u Patryka jest wytrwałość w założonym celu. Ciężką pracą , konsekwencją i codziennymi wyrzeczeniami potrafi dać przykład innym , szczególnie tym spragnionym motywacji. Podczas pracy z Patrykiem , zaobserwowałam , że wiedza na temat diety i suplementacji jest jego bardzo mocną stroną , tak samo jak miła i ciepła osobowość . Polecam

Daniel Drąg – opieka trenerska online

Patryk Bielawski  jest osobą bardzo kompetentną  nie tylko w zakresie treningów, odżywiania i suplementacji lecz także ogólnie prowadzenia zdrowego stylu życia.

To trener inteligentny, kreatywny  uporządkowany, wytrwały w dążeniu do celu, konsekwentny, kulturalny i wyrozumiały. Potrafi w jasny sposób przekazać wiedzę, ma dużo cierpliwości dla podopiecznych, jest zawsze dostępny i służy pomocą.

Wszystkie te cechy mają ogromne znaczenie w zawodzie jaki wykonuje  i podchodzi do swojej pracy z pasją i pełnym poświęceniem.

Wybrałem Patryka Bielawskiego i jestem z jego pracy bardzo zadowolony.

Otrzymałem indywidualny plan treningowy, dietetyczny i suplementacyjny dzięki któremu mimo iż współpracujemy online osiągam naprawdę zadowalające efekty. Moim priorytetem jest budowanie beztłuszczowej masy mięśniowej, chociaż początkowo realizowanie planu wydawało się bardzo uciążliwe i mało efektywne z jego pomocą,

bezcennymi poradami i indywidualnym podejściem doświadczam na swojej osobie coraz to lepszych rezultatów. Chociaż planowałem półroczny okres zmagań tak mi się to spodobało że nie potrafiłem przerwać współpracy i ciągle staram się udoskonalać sylwetkę.

Mogę szczerze polecić tego trenera i zapewnić wszystkich o jego profesjonalizmie i odpowiednim podejściu do klienta.

Weronika Walczak

Przede wszystkim profesjonalizm, indywidualne podejście do podopiecznego, szeroki zakres wiedzy o diecie oraz ćwiczeniach. Zawsze uśmiechnięty, pogodny, treningi nigdy nie przebiegały w nerwowej atmosferze, a wręcz takiej że chciało się przychodzić. W przypadku leniwych dni – znakomity motywator.

Oferuję

  • Indywidualny plan żywieniowy

    Jadłospis z kilkoma opcjami wyboru produktów oraz zalecaną suplementacją uzupełniającą – 150 zł

  • Indywidualny plan treningowy

    Plan treningu uwzględniający zaplanowaną progresję treningową – 100 zł

  • Trening osobisty

    Trening osobisty to świetna opcja dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z siłownią, jak również dla osób bardziej zaawansowanych. Od nauki techniki wykonywania podstawowych ćwiczeń, po profesjonalne metody intensyfikujące.

    Ceny treningów są ustalane indywidualnie w zależności od ustalonego terminu treningu, jak również od ilości treningów w tygodniu (pakiet treningów osobistych).

    Obecnie nie wykonuję treningów personalnych.

Opieka trenerska on-line

Całkowity koszt współpracy to 250 zł miesięcznie.

Opieka obejmuje:

  • całościowy, indywidualny plan (trening, dieta, suplementacja)
  • wsparcie i nadzór trenerski – bieżący kontakt poprzez skrzynkę mailową lub fanpage w serwisie Facebook, analiza postępów na podstawie raportów mailowych i regulacja planu na bieżąco, tak aby spełniał indywidualne preferencje klienta i pozwalał osiągać możliwie najlepsze rezultaty.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  • Co wyróżnia twoją ofertę?

Przede wszystkim znam się na tym, co robię i robię to z pasji. Trenuję siłowo od przeszło 15 lat, a jako trener działam aktywnie od 2013 roku, kiedy to zdobyłem międzynarodowe uprawnienia trenerskie.

Łączę wiedzę teoretyczną (wykształcenie – patrz zakładka „o mnie”) z praktyką. Pomogłem już dziesiątkom osób w osiągnięciu celów sylwetkowych, a także niejednokrotnie doprowadziliśmy do poprawy wyników badań krwi, czy po prostu zadbaliśmy o poprawę jakości życia.

Moją ofertę wyróżnia indywidualne podejście do podopiecznego. Pracujemy nad tym, aby osiągać najlepsze rezultaty, uwzględniając indywidualny schemat dnia i poziom poświęcenia, wysiłku jaki dana osoba chce i może wnieść w proces kształtowania sylwetki.

  • W jaki sposób dopasujesz plan pod moją osobę?

Plany są indywidualne – zaprojektowane pod konkretną osobę. Na podstawie informacji z wypełnionego kwestionariusza i wiadomości mailowych, jestem w stanie m.in. oszacować zapotrzebowanie kaloryczne i dobrać rozkład makroskładników, skomponować jadłospis według preferencji, ułożyć plan treningowy uwzględniający dostępne warunki treningowe podopiecznego jak też oczywiście cel treningowy, doradzić, jakie suplementy mogą być pomocne w celu maksymalizacji rezultatów itd.

  • Na czym polega współpraca (opieka) on-line?

Jest to najlepsza opcja współpracy z trenerem/dietetykiem, z tego względu, że pozwala na bieżące dokonywanie modyfikacji w planie, na podstawie reakcji organizmu. W przypadku takiej współpracy ze mną, należy raz w tygodniu (najlepiej na początku weekendu) przesłać raport, który będzie uwzględniał parametry takie jak: zmiana masy ciała („waga” na czczo), zmiana obwodów ciała, samopoczucie, poziom głodu, stopień realizacji wytycznych (planu), odstępstwa od planu (jeżeli się zdarzyły), napotkane trudności w realizacji planu, pytania dodatkowe dotyczące planu itd. (przesyłam wzór raportu).

Na podstawie przeanalizowanych informacji zwrotnych jestem w stanie tak modyfikować plan, żeby rezultaty były optymalne = najlepsze.

Jako ludzie jesteśmy do siebie podobni pod względem fizjologicznym, jednak czasami okazuje się, że to, co działa na jednego wyśmienicie, na drugiego nie zadziała w ogóle. Pomijając różnicę w płci, budowie ciała, trybie życia itd., co zostanie ujęte już na początku przy projektowaniu diety, zdarza się, że dwie osoby o bardzo podobnych parametrach mają różne poziomy hormonów, różny rozkład włókien mięśniowych w ciele, różną wrażliwość insulinową itd. Z tego względu, dopiero po obserwacji przebiegającego procesu metamorfozy można stwierdzić czy wszystko idzie w dobrym kierunku czy powinniśmy wprowadzić modyfikację w planie, a może całkowicie zmienić strategię.

Z pewnością nie bez znaczenia jest świadomość posiadania kogoś w rodzaju mentora nad sobą, który będzie motywował i wspomagał dobrym słowem, ale też w razie potrzeby nie będzie szczędził słów krytyki i szybko sprowadzi Cię na dobrą drogę.

  • Dlaczego nie układasz jadłospisów na poszczególne dni tygodnia/na tydzień czasu?

Dlatego, ponieważ według mnie jest to zabieg stworzony wyłącznie w celu mnożenia dochodu dietetyków. Wówczas klient przychodzi na kolejne wizyty i płaci kolejne pieniądze, za kolejne jadłospisy, które dodatkowo są trudne w realizacji, bo składają się z wymyślnych dań i wymagają zakupu produktów, które nie są dostępne w każdym sklepie. U mnie zwykle dostajesz jadłospis z zamiennikami produktów, tak, aby w razie potrzeby/chęci móc tworzyć sobie odmienne dania, jednocześnie realizując założoną kalorykę i rozkład makroskładników w diecie. Muszę zaznaczyć, że podstawowy plan jadłospisu jest u mnie tworzony tak, żeby można było go przygotować z podstawowych produktów, nie spędzając pół dnia w kuchni.

  • Jak długo będę czekać na plan, po wpłacie pieniędzy?

Do 7 dni od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.

  • Jak długo będę czekać na odpowiedź w przypadku zadania pytania na maila/poprzez fanpage?

W przypadku krótkich i rzeczowych zapytań staram się odpowiadać w miarę możliwości jak najszybciej. Jednak wiadomo, jestem też człowiekiem, pracuję, mam obowiązki i innych podopiecznych, którym muszę odpisać. Jeżeli nie odpiszę w ciągu 48h, to proszę o wysłanie przypomnienia i cierpliwość. Czasami zdarza się, że wiadomość wyląduje w folderze ze spamem lub przez przypadek ją przeoczę.

Przy współpracy online pytania należy wypunktować i przesłać razem z tygodniowym raportem. Oczywiście, jeżeli istnieje potrzeba nagłego skonsultowania czegoś lub dopytania o ważną kwestię, to śmiało można taką wiadomość przesłać.

  • Czy w przypadku niezadowolenia z efektów mogę liczyć na zwrot pieniędzy?

Mam nadzieję, że nigdy nie dojdzie do takiej sytuacji, ale muszę zaznaczyć, że nie dokonuję zwrotów – zanim zdecydujesz się na współpracę, przemyśl to!

  • Czy mogę stosować tzw. „cheat meal’e”?

Cheat meal, tak samo jak refeed czy diet-break, jest zabiegiem, który ma zastosowanie tylko w ściśle określonych przypadkach. Powinniśmy razem popracować nad tym, aby schemat żywienia był na tyle satysfakcjonuący, że nie będzie potrzeby „oszukiwania” na diecie.

  • Czy podczas stosowania się do zaleceń planu mogę spożywać alkohol lub korzystać z używek?

Z pewnością nie jest to zalecane i może pogorszyć uzyskane efekty.

  • Czy mogę zamieniać posiłki, produkty w diecie/ćwiczenia, liczbę powtórzeń w treningu „po swojemu”?

Sugestie są mile widziane (raczej w przypadku osób zaawansowanych) i wówczas możemy wspólnie ustalić co zmienimy w planie.

  • Czy stosowanie suplementacji jest konieczne?

Suplementacja nie jest konieczna. Zwykle dzielę listę suplementów na te, które są zalecane przy danym planie i te, które są opcjonalne – mogą poprawić rezultaty.

  • Czy układasz jadłospisy dla osób dotkniętych cukrzycą, chorobami tarczycy…?

Specjalizuje się w kształtowaniu sylwetki osób zdrowych. Zdarzało mi się układać jadłospisy dla osób mających problemy zdrowotne, jednak tutaj polecam udać się do dietetyka klinicznego, najlepiej takiego, który będzie współpracował z lekarzem zajmującym się daną jednostką chorobową. Jeżeli już podejmuje się układania planu pod dane problemy zdrowotne, to kieruje się zaleceniami żywieniowymi wyszczególnionymi w fachowej literaturze.

  • Ile przytyję/schudnę w czasie naszej współpracy?

Niestety nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Zależy to od masy czynników.

  • Czy możliwa jest konsultacja telefoniczna/poprzez Skype?

Tak, po wcześniejszym umówieniu się na dany termin konsultacji.

Zapytaj o poradę

Szybki kontakt

0 + 1 = ?

Szczegółowa ankieta

Sprawdź moje profile

Znalazłaś/eś mnie po słowach kluczowych: dietetyk Gdańsk, dietetyk Gdynia, dietetyk Sopot, dietetyk Trójmiasto, trener Gdańsk, trener Gdynia, trener Sopot, trener Trójmiasto, treningi personalne Gdańsk, trener personalny Gdańsk, przygotowanie do zawodów kulturystycznych, suplementacja przed zawodami, redukcja tkanki tłuszczowej, budowa masy mięśniowej

© Copyright - BIELAWSKI BODYBUILDING 2016 | Powered by WEB4PRO